Lugn och fin...

Men herre gud det här är inte min dag!!!

Innan när jag hade lunch (När man är sen så har man lunch mellan 13-13.30, och då är man typ själv i köket, för alla andra har mellan 12-13) så stog det ett par stycken bakom mig och diskuterade med varandra (PÅ ARBETSTID ALLTSÅ!) om hur deras ungar brukar bajsa och kissa på sig, och VAR dom brukar bajsa m.m. (Väldigt ingående)
Men allvarligt... Hur fräscht är det för mig att sitta och lyssna på äckel barnbajs när jag äter min köttfärssås??
Tänker sig inte folk för? Jag har väl för fan ingen lust att bli tvingad till att lyssna på det!?
Skärpning för fan..

Det är ju inte min dag idag, som sagt.
Nu fattas det väl bara att det är JAG som typ bajsar på mig på träningen samtidigt som jag äter.. Bara för att göra saken värre.. Allt som jag är irriterad på, på en och samma gång!
Plz, I give up! Den här dagen är sååååååååååå förlorad! Give me tomorrow, give me tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0