lugna gatan....

Jisses vad det är lugnt på jobbet...
Sitter typ i en dvala...SÅ trött är jag.. har hellre lite och göra..går lite snabbare då!

Sitter och nynnar på lite diverse låtar som poppar upp i huvudet..
Ex:

"What´s up pussycat"- Tom Jones
"Final countdown" - Europe
"Här kommer pippi långstrump"- ?
"Womanizer" - Britney Spears
"Beautiful" - Akon feat. ?
"Vi går över daggstänkta berg" - ?
m.m m.m.

Nu ringde pappa, dom står utanför och väntar! Måste jag bara vänta på att kollegan som arbetar kväll röker klart så jag kan få gå, jiippiie! :)
Fast jag trivs enormt på min arbetsplats så är det alltid skönt att komma hem! eller hur Sonja?! hehehehe

Hörs säkert senare!

Puss och kram!
Camilla




Vem kan tacka nej till en sådan här hunk!!?? Sexxxxxy..hahaha


Kommentarer
Postat av: Sonja

Javisst....hem ljuva hem...helst idag när det är fredag...:)

2009-03-06 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0