Måndag förmiddag..

igen. Veckorna går så himlans fort! Hinner ju inte med :)


Hade ju som sagt kalas för magnus (Guud låter som att han är 4år hehe), det är alltid trevlig att träffa alla och snacka lite. Han fick underkläder av sin syrra med familj,  en soda streamer av sina föräldrar, och ett presentkort på Jack&Jones från mig, mamma, erika och madde. Så han var helnöjd :)
Vi har tänkt att köpa en såndära streamer tidigare, men det blir ju aldrig av.. så det var ju en jätte rolig present. Så gott med kolsyrat cirtonvatten.

Erika och Mamma stannade kvar efter att dom andra gick hem. Så vi kollade på tv och pratade. Lite senare på kvällen gjorde vi varma mackor och kollade på wipe out! hehe..riktigt roligt program faktiskt :)
Sen kollade vi på Beck. Älskar Beck-filmerna.. speciellt Gunnvald, hehe..

Så min helg blev väldigt trevlig fast inte allt på min lista uppfylldes. Hade ju kunnat tex. gått ut och festat, men vill inte riktigt chansa på att dricka alkohol ännu, vill ju inte sabba viktnedgången nu när det går neråt :)
Fan vad ruttet att ha betalat för att se att man går upp!? Usch och fy..
Så vi får väl se, det stora ögonblicket är ju ikväll..har jag gått ner eller inte? hehe..

Funderar på att gå och sola efter jobbet idag, slutar ju redan kvart över 3 :D Fördelen med att vara tidig.
Efter Viktissarna ska vi träffa pappa, ska blir kul. Blir nog hemma hos mig tror jag.
Återkommer säkert lite längre fram idag, så ni får ha en toppen måndag(så gott det går) sålänge!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja, tack för kaffet o bullen...lite för varm,haha...men den var god ! Ska bli roligt o ses i kväll. Lycka till med vägningen...Puss o Kram !

2009-03-09 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0