Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Magnus födelsedag...!!

Hurra hurra hurra!! :D

Idag blir Magnus 24år! Har plockat undan här hemma lite nu innan folket kommer vid 3 tiden..
Han fick ett superhärligt Duntäcke och dunkudde utav mig, och så kommer mamma med liite till som jag också är med på :)

Igår när jag fick komma hem igen, så hade Magnus gjort super mysigt här hemma, tändt ljus och lagat super god mat! Mumsfillibabba!
Sen kollade vi på melodifestivalen, sen började någon film men jag slocknade rätt fort. Hehe..

Efter kalaset så blir det nog rätt lungt, hade tänkt ta en långprommis, men snöar ju så förjävligt!
Så det får nog bli soffan, mjukiskläder, osminkat, och bara vila, har ju en hel arbetsvecka framför sig.

Vi hörs senare!

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0