Redan tillbaka..hehe..

Herregud..har fortfarande inte börjat med maten..hehe..fan vad sent det blir..jajaa, vad gör man inte för att ni ska få se bilder ;)





Här är då väskan..den är INTE så blank i verkligheten som den ser ut här.




Solisarna! Såå snygga!

Och finally.... :) (*trummvirrvel*)




Min Frillidill!!! :D slingorna syns lite mer i verkligheten mot var dom syns här.
(vet inte vad det var med kameran idag) Och min vackra nuna får ni se någongång när jag inte
precis varit och tränat, Vill ju gärna att ni kommer tillbaka och fortsätter läsa..hahaha ;D

Det var väl det.. Ha d gallojers!

Puss och kram!
Camilla

PS. Sov gott föresten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

va fin du blev i håret vart klipper du dig??

2009-03-05 @ 13:38:55
Postat av: Camilla

Lisa: Tack så mycket! :) Jag klipper mig på Cri som ligger på Lugnet. Kanon duktiga allisammans som jobbar där, och dom har riktigt bra priser!

Kramar

2009-03-05 @ 15:16:47
URL: http://camillatill.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack för har haft svårt att hitta någon man trivs med så har testat men ditt hår blev ju jätte fint. Är det någon speciell du kan rekommendera?

2009-03-05 @ 15:33:08
Postat av: Camilla

Lisa: Men eller hur. har varit samma med mig, ungefär varje gång jag ska klippa mig har jag gått till olika. Men gillade resultatet när Jenny på Cri satte i mitt löshår, så jag gav det en chans till nu när jag slitit ur det långa. Meningen är ju att jag ska bli ÄNNU ljusare, och jag kommer definitivt gå tillbaka! :) Jag rekomendera verkligen Jenny (som jag går till) Men vet att även Carro och Kicki är super duktiga! :D

2009-03-05 @ 15:43:01
URL: http://camillatill.blogg.se/
Postat av: Camilla

Här är deras websida: www.salongcri.se , där kan du hitta lite bilder och kontaktinfo, lycka till!

2009-03-05 @ 15:47:09
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0