Se hit alla nära och kära!!

Viktig information.. :)

Den 18 juli kommer jag och Magnus gifta oss i Gustav Adolfskyrkan!!!!
Hihihi..
Det var de som jag ville berätta igår. Men då var inte bokningen av kyrkan säker ännu.. Men nu så.. :D
Alla är ju hjärtligt välkomna (Dom vi känner alltså) till kyrkan, och ni som står oss närmast (Har fått skära ner från 130st till 85...så ALLA kommer tyvärr inte bli bjudna till festen, ekonomin håller inte för detta)  kommer att få inbjudan på post när vi vet mer om lokal osv.
Är helt dö nervös.. massor som måste göras och fixas nu. Har frågat Erika och Madde om dom vill bli mina brudtärnor. Erika kommer få ha huvudansvaret. Får hoppas att dom inte gör bort mig alltför mycket på möhippan sen.. hehe..
Har hållt på och ringt runt som blådårar idag för att försöka hitta en lokal till rimligt pris. Ska till Hemgården imorgon och kolla hur den lokalen ser ut, dom ska egentligen ha stängt i juli, men dom skulle se om det kanske gick att ordna iaf. Får vi verkligen hoppas att det går att ordna. Hade ju varit guld värt att få ha festen där, Mitt i stan, och super nära från kyrkan!! :D

Nu när jag släppt bomben känns det mycket lättare..jobbigt att hålla saker hemligt. Hehe. Men samtidigt är det nervöst att berätta för man är livrädd att det av någon anledning inte kommer att bli av. 

Nu får jag fortsätta arbeta igen. Vi höres!

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer
Postat av: marina

Hoppas jag är bjuden till kyrkan i alla fall för har inte vart på något bröllop innan. :) Va kul för er kunde nästan misstänka att detta var på G. Fasiken va nice mycket att planera nu. Ville bara säga att tur att ni tog 18 juli för vi kommer hem från Thailand 17juli eller vi är hemma 18 om man är bjuden förstås hahahahahh

2009-03-18 @ 16:20:59
Postat av: Tina

E så glad för eran skull =) så kul o mysigt med bröllop =) ni kommer få ett så fint bröllop så de e inte sant =)

2009-03-19 @ 12:56:36
Postat av: Tina igen =)

Har med en blogg om jag inte redan sagt det..

tinisensblogg.blogg.se

kram kram

2009-03-19 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0