Torsdagkväll from hell...

då satt man hemma hos mamma och väntar på att syrrorna ska komma hem..
Precis varit ute och gått en liten runda.
Lokalen var jätte bra, men som sagt, får väl se om vi ens får den..

Är för tillfället inte på humör för någonting....känns som hur jag än vänder och vrider mig blir allt jag gör, eller säger, fel.
Det är väl inte min vecka skulle man väl kunna säga, eller nåt.

Som jag känner just nu så tar jag ett uppehåll från bloggandet ett tag (får se hur länge jag klarar att hålla mig borta)..så får vi väl se när jag känner att jag orkar ta tag i det igen... För nu har jag fått nog av all skit!

Bye bye for now my loves!

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har en utmaning till dig! :D

2009-03-24 @ 15:21:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0