Ännu en gång så kom Måndagen efter Söndagen...

Hallå alla sockertoppar!

Idag är jag på stråålande humör! Är nog för att jag är medveten om att jag bara har tre arbetsdagar den här veckan!!
:D
Fan så skönt..

I Lördags, var ju jag och mamma iväg i gbg för att spana efter Erika som sprang gbgvarvet. Fasiken vad mycket folk..
Och herregud vad vi gick.. Minst en mil..
Snacka om att vara lite öm i fötterna när man var så smart och valde ballerinaskor på morgonen..hehe..
Sen åkte vi till Landvetter och hämtade upp den andra syrran, Madde,  som var brun som en pepparkaka.. Jävla skit unge!! ;)
Fick ett supergulligt armband av henne, Tack så hemskt mycket, hjärtat!
På kvällen käkade vi tacos och kollade på eurofestivalen.. fan va gött att Norge vann!!

I söndags sov jag till 11..det var riktigt skönt! Sen så kollade jag på reprisen på Robinsson och sen åkte vi ut till Gunnebo slott och kikade.. Var väldigt Fint där ute, men ett slott vet jag inte om jag skulle kalla det.. Mer en herrgård.
Bella träffade på en hund som var mindre än henne, otroligt nog.. Den lilla hunden körde in hela huvudet i bellas rumpa och nosade..hehe.. inte riktigt kanske, men nästan. :)
Sen tuggade Bella i sig en massa färskt gräs, som i sin tur ledde till att hon strax efter spydde som en kalv...
Hon vet hur man charmar killar..hahaha..
Efteråt åkte vi hem till mamma och åt lassangette :)
På kvällen hände det inte så mkt mer...

Nu i veckan är det fullt upp..MÅSTE ta tag i bröllopsplaneradet, Frida (Magnus syster) fyller år, Madde har bal och jag ska fixa håret...

Nu får jag fortätta arbeta!

Ha det super!!
Puss och kram!
Camilla

Kommentarer
Postat av: louise

haha din lilla doggi är för rolig :)

2009-05-18 @ 15:03:52
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hehehe..jaa, hon är lite speciell..plutt-tjejen! :D

2009-05-18 @ 15:57:45
Postat av: louise

har länkat till din blogg från min, bara så du vet ;)

2009-05-18 @ 16:23:00
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0