Halva arbetsveckan avklarad!

Skönt som fan att det redan är Onsdag! :)
Veckan går så gott som alltid fort när man jobbar tidigt!

Har breddat mina internet kunskaper något, genom att bli medlem på Twitter... hehehe..
Har väl inte riktigt kommit in i det ännu och fattar väl inte riktigt allt, men det kommer väl snart.
Kul att man kan följa kändisar i deras liv.. :) Lite "stalker" varning kanske..hehe..Men va fasiken det är ju kul!

Igår kväll hände det inte så mycket, Pappa och systrarna kom förbi efter jobbet och vi satt i köket, drack kaffe och snackade skit :)
Sen låg jag i soffan som en annan soffpotatis och kollade på housewifes!
Man har inte riktigt någon lust att hitta på något när det regnar så förbaskat!
Mina jävla ballerinaskor är ju FORTFARANDE pisseblöta från när jag gick till jobbet imorse...bajs också..
så nu sitter jag barfota vid mitt skrivbord och vickar på tårna..(något jag faktiskt gör utan att tänka på det, jäkla mamma, det har jag ärvt från dig! ;) ) Äckligt bara när man ska ner och röka, och måste stoppa ner foten i en iskall, blöt sko...yaaaeckh.. 

Får se vad mitt liv har att erbjuda mig idag efter jobbet... hehehe..förmodligen inte mycket ;)

Men ta och följ mig och mitt såkallade liv på twitter nu med!! :D ------------->  http://twitter.com/millatill  <-----------------

Pussen och kramen!
Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0