HEJ HEJ.. VÄLKOMMEN!!! (hysteriskt ljus och käck röst ska detta sägas med)

Då var det måndag igen..och man var åter på plats på jobbet!

Håller på och döör av skratt varje gång reklamen för veckans Färjan kommer på tv:n. Med den där super käcka fotografen..hahahaha..Fy fasiken vad jobbigt att låta så käck heeeeela tiden.
Jag skulle vilja vara en sån! Med super runda, lite småglansiga, rosenröda kinder med fullt av fräknar på. Och håret är lite tuffsigt och ett idelt brett leende med en jätte glugg mellan framtänderna.. haha..

"-Hej! Hej! Välkommen..........Hej! Hej! Välkommen...välkommen.........Hej! Hej! Välkommen"
hahaha..guuud så roligt!

Igår var jag iväg och införskaffade mig en ny mobil! :D
Skit snygg är den.. så nu är jag (och syrran då, för hon har en likadan, Bara så alla vet så är det JAG som härmar henne och inte tvärt om..) coolast i stan!! Hehe..kan ju låtsas att jag är det iaf.

Annars i helgen har det inte hänt så mycket.. Varit runt på lite kortare slängor hit och dit..
Satt och tog några glas vin mamma i lördags kväll..

Vi kollade på någon skum film, som faktiskt var ganska bra till en början.. tills hon (som blev jagad av flera psykopater) hade dödat alla utom en, och honom började hon hångla med helt hysteriskt, medans han höll en pistol emot huvudet på henne.. efter en kort stund väser hon fram "fuck me"..
Hmm, vet inte om jag somnade till och missade scenen  från att hon sprang runt livrädd och blev jagad av denne psykopaten, till att hon ligger där i mossan och väser...? Men rätt var det är så har hon pistolen och skjuter honom iskallt i huvudet medans dom håller på!? (hmm..den här vändnigen förstod jag inte heller)
Sedan när hon efter mycket stånk och stön, väl kommit hem, då siktar hon pistolen mot sin man..och där slutar filmen.. Hmm, mycket lurig film, som lämnade många frågetecken!

Hoppas ni också har haft en trevlig helg!
Nää..nu får jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta arbeta!

Puss och kram!
Camilla



det här är filmen vi såg... SE FÖR FAN INTE DEN!!


Och här är min nya kära telefon!! I´m in love! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0