Hejsan hoppsan!


Härliga Torsdag!

Hade riktiga problem med att komma upp imorse..hurtbullen som jag så gärna vill vara, är nog begravd för längesedan!! :(

hehehe..


Igår kom iaf Pappa och Erika och hämtade upp mig efter jobbet. Åkte direkt och köpte med oss mat, sedan hem till mig. Fick gå ut snabbt med Bella eftersom hon varit hemma så länge själv...stackars lilla pluttan!

Sen satt vi och snacka lite skit...
Jag och erika kollade lite på nätet, på alla snygga kläder som finns nu!! (Why God? Whyyyy??!!)
Hittade HUR mycket som helst som jag bara vill ha nuuu, genast, med en gång!!

Sen när pappa skulle bege sig hem, så åkte vi (jag, erika och magnus) till kype och gick ut på en powerwalk. Härligt!
Sen var det hem igen och kolla på greys..

Idag ska jag väl försöka mig ut igen på en walk.. högförbränning på G :D
Jahapps..nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..så det är väl lika bra att jag avslutar detta inlägg.

Ha en Toppen dag!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0