I´m siiiiinging in the rain, i´m siiinging in the rain....

Hallå alla mys-kottar!!

Hur står det till med er?! Själv är det faktiskt ovanligt bra, med tanke på det fruktansvärt gråa vädret!
(Fast måste villigt erkänna att jag tycker det är liiite mysigt med rugg-väder, då man får sätta på sig en lite varmare tröjja och håva i sig flera koppar varmt kaffe för att hålla värmen!)
Nää, men tycker det är bra att det svalnar av något, så inte allt blommar ut för tidigt och vi får höst i juli.. Fuck! Valde ju inte den månaden för att gifta mig på hösten!.. håller alla tummar jag har för att det iaf ska vara uppehåll den dagen.. Men men, gift blir man ju oavsett..(och regndroppar i slöjan betyder tur...hehe..får försöka vända på det till possitivt)

Nu bor vi iaf ÄNTLIGEN i våran egna lägenhet igen..har bott där nu i 3dagar. Lovely att ligga i sin egna soffa och sin egna säng..mmm.. (klagar absolut inte på att det har varit dåligt hos er mamma!! Men alltid skönt att få komma hem, men det vet du redan)
Dom är iof fortfarande inte helt klara i badrummet..har inte satt upp krokarna på väggen och ingen badrumsspegel..
Får verkligen hoppas dom är klara snart, för det är omständigt att gå och lämna Bellabulla hemma hos någon annan tidigt på morgonen...Guud vad jag känner mig som en klag kärring..hahaha.. Men va fan, det ÄR jobbigt!

Är så jäkla skönt att vara tidig den här veckan...som igår hann jag hem från jobbet, byta skor, hämta bella från mamma och sen gav vi oss ut på över en timmes powerwalk, och var hemma igen strax innan kvart i fem! Skit skönt!! Då hade man det gjort..

Sen var det dax för viktissarna..+-0 stog det den här gången.. jaja, bättre än upp iaf.

Har bestämmt mig för att lägga ner den hårda 4veckors grejjen.. blev på så fucking dåligt humör (pga min egna dåliga planering!!) och förpestade min omgivning med min sura galla.. hehe, så jag kör på det gamla hederliga igen.
Lika bra det, inget roligt att vara en suris!

I eftermiddag ska vi träffa pappsen.. Har för mig vi skulle ses hemma hos mig :)
Så vi får väl se vad vi hittar på.. Är så fruktansvärt trött..men tror det beror på min allergi, har blivit värre nu det senaste. Jobbigt, jobbigt. Bara bita ihop.

Har föresten blivit tillsagd av systeryster Erika att skriva upp vilka jag vill ha med på Möhippan..
så jag började skriva upp lite.. Tycker det skulle vara kul när det blir lite blandade åldrar och inte bara kompisar..
Så nu efter lite tänkade har jag kommit fram till att vi nog blir en 20-22st..hehehe.. Det blir endel :)
Men det verkar som att det ska gå bra med så många.(måste ju iof se vilka som tackar ja till inbjudan först)
Är super nervös för vad dom har hittat på för något.. bara man inte blir helt utskämd..hatar sånt..hehe..
Har sagt vissa grejjer som jag ABSOLUT inte vill göra..får väl hoppas att dom tagit det till sig :)
Återstår att se!

Nää, nu får jag hoppa med här igen, min lunch är slut!

Ha en mysig dag i rusket!

Puss och kram
Camilla


Är bra sugen på en sån här faktiskt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0