Lite bilder från festen i Onsdags förra veckan...


Erika och Sara på våran balkong!


Erika och jag på balkongen! :D hehe


Jag i nybytt klänning..beslutsångest. Och festen på topp? hehe, inte än...


Det TYPISKA DJUPA balkongsnacket...


Viktor (nyrakad) och Magnus!!


Morgan var med och dansade dansband. :)


Anna, ?, Erika, och liiiiite grann av Sara


Jag drar uppenbarligen ett MYCKET roligt skämt om min armbåge (?!)
(Hon i bakgrunden verkar inte tycka det är roligt..har hon inte fattat skämtet kanske?)

I´m still cracking them up... but not all of them..hmm, mysterium..



Jesper kom också.. Men dom verkar inte heller så roade... verkligen inte jesper..hahaha

Och det var tyvärr alla bilder jag har lust att bjuda på..
Men vänta bara tills nästa gång..vilka är med då? (Förhoppningsvis DU, Helene!!! Så du inte sitter på någon "spel-kväll")

Men sålänge,
Puss och kram!

Camilla


Kommentarer
Postat av: louise

Vad kul ni ser ut att ha haft det :)

2009-05-29 @ 22:00:24
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: louise

vart har du tagit vägen?? :)

2009-06-08 @ 21:15:13
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0