My god, var har jag varit den senaste veckan??

hehe..
Mycket dålig uppdatering nu..tror det beror på att vi blivit tillsagda om surfandet på jobbet.
Hehe, oftast då jag uppdaterat.
Idag är en underbart lång och härlig dag, tack vare att vi har avdelningsmöte halv 6 (Då jag egentligen skulle ha slutat)

Och vad har jag då gjort medans jag varit ifrån bloggen?? Jag vetti faan.. hehe..
Är mkt i huvudet nu med den jäkla planeringen och skit.. Nu har jag iaf hittat: Underkläder och skor till bröllopet.
Så nu fattas ju bara: Ringen (!!!), strumpeband, smycken, slöja/Tiara, smink, fixa-håret-saker...m.m..m.m..
hehe..
Men men, det ska ta tags i nu, jobbigt bara att jobba sent, när man har så mkt att fixa. Speciellt när dom flesta butiker jag måste till, ligger i stan som stänger 6...har typ en halvtimme på mig..stress stress.

Nä, nu får jag fortsätta arbeta igen..
Återkommer (förhoppningsvis) hemifrån sen..så kan ni kanske få ta del av våra partybilder från i onsdags förra veckan! :D
Hehe..nu fick jag upp erat intresse va?? Se då till att hålla er uppdaterade ;)

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0