OH MY GOD!! DET ÄR FREEEEEEDAAAAAG!!

Hur jävla underbart är det inte att det är fredag?? Tjohooo...

Tror även att kroppen kände av att det var fredag idag... för jag vaknade av mig själv, JÄTTE pigg, 5min INNAN larmet gick. hehe..kors i taket!

Igår efter jag bloggat, så kom Magnus hem och hande handlat lite mat..tacos! mm..
Men innan vi fick lov att äta, begav vi oss ut tillsammans med Erika och powerwalkade i över en timme..härligt!
Sen satt vi nöjda i soffan och åt och kollade på Medium.

Nu står det heeelt still i huvudet, vet inte vad jag ska skriva mer. Återkommer igen lite senare!

Nu ska vi bara NJUTA av att det är fredag och soligt! :D

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0