TGIF!!!!!!!!

Äntligen är det bara timmar kvar till helgen...

Vilket jävla liv man lever egentligen. Arbetar och sliter hela veckorna, för att sedan leva upp på helgerna, för att sedan gå tillbaks till arbetet på måndagen igen och börja om från början... FÖRUTOM, 1gång om året, då man får ta ut sin mycket efterlängtade semester..heeeela 4-5veckor!!
Och då får folk nästan panik..Man måste ju hitta på något den enda gången på året som man är långledig.
Fy fasiken alltså, inte konstigt att folk deppar ihop, går in i väggen m.m..

Nää, man skulle fan vara snorrik, ha ett privatplan, bostäder utspridda över världen, och BARA göra det man känner att man vill göra!! Det kallar jag LEVA livet!!

Hmm...deprimerande tankar jag har idag känner jag.. är nog för att det pissregnar ute och jag vill handla kläder, skor, resor m.m. men inte har några pengar..

Håller tummarna om att det ska bli fint väder i helgen!! Hoppas hoppas hoppas..blir så mkt roligare då.
Min längtan att åka utomlands minskar inte direkt av att min yngsta syster ska till Turkiet imorgon eftermiddag!!

Alldeles ILLGRÖN av avundsjuka är jag.. kan nästan miss ta mig för hulken..hahaha..

Nää..får fortsätta armbåga mig igenom den här dagen, sur och tvär för att jag aldrig kommer bli oändligt rik..haha..

Puss och kram!
Camilla

                                          
                                                      -Mamma!Mamma! Titta där kommer Hulken!!
                                                 -Näää, det där är inte hulken. Det är Camilla som är i farten...
                                                 -Roowwwaaaaaaaaaaaaooooo!!! (Jag som ryter av frustration)
                                                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjääääääälp!!!!! nu blir det till att akta sig på Lugnet!

2009-05-08 @ 13:45:03
Postat av: louise

hahah ja det var ju verkligen likt haha... jag håller med dig, att ha några hus lite här o där hade verkligen INTE skadat :)

Ha en fortsatt skön helg!

2009-05-09 @ 22:11:58
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0