Tisdag!

Jaa, finns väl inte så mycket mer om säga om denna dag, än att det är tisdag :)

Nää, men igår hände väl inte så mycket. Jag följde med mamma till affären och hon fick äntligen införskaffa sig sin nya data :) Sen så hände inte så mkt mer..hehe..var hemma och tog det lungt.

Idag ska jag däremot försöka ta tag i lite saker, som jag inte orkat ta tag i tidigare.
Som att städa, diska, fixa, skrubba huden, lite ansiktsmask m.m...
Får väl se vad jag får gjort. hehe..vem vet jag kanske fortsätter att skjuta på det ytterligare..
Lovade även mor min att hjälpa henne med datan.. såå mycket att göra, såå lite tid ;)

Blev ett riktigt fisljummet inlägg, men det får ni bannemig leva med. För nu slutar jag snart och då sätter karusellen igång! hehehe..

Puss och kram!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0