Tjabba Tjena Hallå...vi säger så!

Nu var vi mitt i veckan..gud så härligt!
Bara 2arbetsdagar kvar.

Fasiken vad jag har börjat skjuta på att ta tag i planerandet inför bröllopet.. 1 miljon saker vi måste checka av..
Men vad gör Camilla då? Joo, hon förtränger att hon ska gifta sig..det är ju så smidigt att göra så, blir liksom mindre att tänka på då!
Nää, men riktigt SÅ förfärligt är det väl inte, men iaf. Måste kolla av listan så jag inte halkar efter med för mycket bara.

Idag skulle jag och Magnus gått upp kl 5 och gått ut och gått en timme direkt på morgonen, men det var så himla skönt att snooza i en timme och en kvart...(!!) Så för mig blev det lite stressigt att göra sig iordning, men Magnus var redig och gav sig ut ändå. (duktig han är!)
Helvete.. ikväll ska jag inte vara uppe till 12..då kanske jag orkar upp kl 5?!
Jag vill vara en hurtbulle! ;)

Ikväll (eller snarare efter jobbet) ska vi (jag och erika) träffa lilla pappsen! :) Ska bli skojj, var ett tag sedan vi sågs nu..

Igår hann jag väl inte med något av det jag skulle.. helvete..ser ut som bara den hemma nu.
Får ta tag i det senare.. (Som allt annat känns det som..hehe)

I helgen går ju göteborgsvarvet av stapeln, och ingen mindre än självaste Erika ska vara med :D
Så vi ska ge oss av och stå och hejja på henne längst den 2,1mil långa sträckan..
"Hejja, hejja, hejja, hejja" hehe.. Ska ta med kameran och ta kort på henne..hihi..
sen ska vi plocka upp yngsta systerystern som kommer hem från turkey.. jag ska överaska henne och stå gömd någonstans och sedan hoppa fram och genast ta ett kort på hennes chockade min.. Det tycker jag är roligt.
Kan bli pinsamt om jag hoppar ut framför fel person.... men det är en risk jag får ta helt enkelt..
För i helgen ska jag prova på yrket paparazzifotograf...hehehe..
Kan se framför mig hur jag cycklar (eftersom jag ej har körkort) gööör fort för att hinna till platser där det händer saker..
Ja, kära någon, jag skulle verkligen göra mig bra som papparazzi...

Nu ska jag kila ner och röka..

Puss och Kram!
Camilla




Se!! Här är jag som paparazzi...Diggar ni min lilla kamera??



Kommentarer
Postat av: louise

hahah ja du passar verkligen som papparatzzi :)

2009-05-13 @ 14:17:09
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahaha...men visst är jag snygg! kameran (eller det är ju faktiskt 2) är ju visserligen i största laget, men ska det vá, så ska det vá!! hehehe

2009-05-13 @ 16:17:36
Postat av: louise

Exakt :) den måste ju täcka minst 2 * sig själv hahah

2009-05-13 @ 16:38:13
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0