Torsdag förmiddag...

Hallå hallå!

Fan vad segt det var att komma upp imorse... var mycket mysigare att ligga och drömma under duntäcket, än att pallra sig upp och duscha.. But a dirty girl got to do, what a dirty girl got to do.. Så upp fick jag ju gå iaf. hehe..
Man får tänka att snart är det lördag!

Sen fick jag säga (läs: Skrika) till Magnus att han var tvungen att vakna och gå upp. vi gjorde iordning oss och sen traskade vi ut och bella fick göra sina behov.. Gick upp till mamma för att lämna bellis, kändes nästan som att man lämnade sitt barn på dagis/dagmamman när vi vinkade hejdå och gick igen. hehe..
Magnus skjutsade ner mig till jobbet och höll mig sällskap medan jag rökte en cigg innan jag var tvungen att gå upp och stämpla in.
Och här sitter man nu med sin kopp kaffe för att hålla mig vaken (för min säng och mitt täcke hör jag fortfarande ropa på mig)..

Annars idag vet jag faktiskt inte vad som händer.. fick aldrig någon uppfattning av Magnus om vi skulle sätta oss med hans syster idag och gå igenom bröllopsplaneringen eller om vi skulle ta det till helgen..?!
Det märker jag  väl om inte annat..

Igår efter jobbet gick jag och mötte upp Tina för att gå och ta en fika ihop. Riktigt trevligt var det att få prata ur sig lite :) Pratade om lite allt möjligt!
Efter det kom Magnus och hämtade upp mig och vi åkte hem till mamma för att hämta upp Bella (anledningen till att hon är hemma hos dom på dagarna är för att dom FORTFARANDE inte är helt klara med toa-skiten!! 3 veckor.. 3 VECKOR(!!) har dom hållt på nu!! WTF!)
Blev iallafall kvar där en liten stund och snackade med mamma, madde och ellinor(maddes kompis).
Sen hem och käkade och kollade tv..

Men herre gud vad trött jag är! Fattar inte detta...

Just nu orkar jag inte skriva mer..See ya´ll later!

Puss och kram!
Camilla

                                                
                                                                                            OVER AND OUT!! (ZzzzZzzzzZZzzz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0