fortf Torsdagskväll..

JAG ÄR UTTRÅKAD OCH RASTLÖS!!

Magnus har nu gått..för han skulle jobba natt..

Själv sitter jag i soffan och känner mig pigg som en mört i ögonen och huvudet, men tyvärr inte i kroppen.

Sitter och lyssnar på "Rocking around the christmas tree"..och bara väntar på att hon ska utbrista "I´m so Horny" (hon säger egentligen "I´m so CORNY", men det låter inte som det), men det kommer aldrig. Då har jag lyckats hitta versionen där hon inte blir helt tossig och säger så! Fan också, är ju det som är roligt i låten..

Något som är ytterligare lite mer irriterande är att jag är JÄTTE sugen på smågodis.. Har sökt som en besatt i kylskåp och skafferi. Och det enda jag kan hitta hemma är 2st clementiner.. Fast å andra sidan är väl det kanske lika bra. Hehe..

Har en påse torkade katrinplommon i skafferiet också.. Kanske skulle ta och trycka i mig hela påsen så jag få tillbringa hela natten på toa..!? Då blir jag ju garanterat trött tillslut iaf..hahaha..

Är nog tröttare i huvudet än vad jag trodde.. Sitter själv och tycker att jag är SUPER lustig med mina torra skämt.
Herregud..ska bespara er från fler dötorra skämt.

PUSS HEJ!



 Tjusig jag är va!? :D





God natt era godingar!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha =) du e rolig du,sitter o fnissar för mig själv, vilka bilder hahahah. =)Puss o hej

2009-11-19 @ 22:31:03
URL: http://tinapersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha.. Har sjukt många fula bilder på datan.. La verkligen inte ut som värsta..Hujeda mig! hehehe :)

2009-11-19 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0