Lördag 28/11.

Åh herre min gud vad jag är trött i kroppen!

Känns att man inte riktigt orkar med samma som innan.

Har ränt runt och handlat en adventstjärna till vardagsrummet, en ny gran (fanns bara en kvar så jag vågade inte vänta) och lite pynt till adventstakarna.

Har också tjänat in sjukt många vuxenpoäng idag då jag:
* Efter att betalat räkningarna la undan nästan 2000kr på ett sparkonto.(ist för att spendera upp)
* Började skriva julkort.
* Satte mig med Magnus och skrev en matlista för 2veckor framåt, för att sen göra en inhandlingslista för att ha allt hemma.
* Åkte med mamma och Madde och storhandlade. (+att jag köpte storpack för att kunna frysa in!!)
* Köpte en stock snus till Magnus för att spara pengar.
* Julpyntat hemma.

Så jag är riktigt stolt över mig själv.. Jag börjar tänka som en vuxen!
Har upptäckt att jag fram tills nu faktiskt inte riktigt gjort det innan, men med tanke på vad som väntar oss längre fram så är det väl kanske på tiden! :)
Och nu menar jag inte att jag har tänkt att bli någon torrboll-vuxen.. Utan bara lite mer steget före tänkande.. Det kan ju bara vara possitivt, eller?!

Lill-korven har varit helt galen idag.. Tryckt åt alla möjliga håll och sparkats när jag stått upp och sprungit runt(har jag aldrig känt förut, utan bara när jag suttit ner)
Är mysigt att känna den så mkt!

Så nu ska jag ta med mig och bebisen in på toaletten och krypa ner i ett varmt bad, så värken i kroppen släpper och även svullnaden i fötterna. 
Blir även trött i huvudet av att tänka vuxet.. Så jag får nog ta det i små omgångar ;)
Sen blir det tacos (som Magnus ska fixa iordning). Har även hyrt dom 3 sista Johan Falk filmerna och köpt en stor påse videomixgodis.
Så det är så min kommande lördagskväll kommer att se ut, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt heller :)

Ha en underbar lördagskväll!!

Puss och kram!
Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0