Lördag.

Igår kväll så var vi (jag, erika, madde, mamma och bella)  hemma hos mamma och myste.

Gjorde hemmagjord pizza och kollade på idol! :)

Sen sov både jag och erika över (madde bor ju där så :) ), inte så ofta alla sover ihop så det var supermys!

Sen imorse så kollade vi på EMA på MTV, innan jag gick hem till mig och dom gick och solade och sen ut på promenad..

(Hade också gärna solat.. känner mig lite som ett spöke från Ghostbusters. Men fan, vågar inte pga pigmentfläckar.. Inte så tjusigt att få över hela kroppen kanske, och med min tur så skulle jag garanterat få det.)

Så det fick bli att jag gick hem och duschade ist.
Och nu är Magnus hemma också, han har jobbat ett kväll/sovande natt/dag pass.. Skönt att ha honom hemma igen.
Har inte riktigt kommit på vad vi ska hitta på idag, åka och handla måste vi göra iaf. Inte så ofta vi gör det ihop, så bara en sån sak är jättemysig att göra. :)
Jahapps, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Så ha en fortsatt underbar helg!

Puss och kram!
Camilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0