Måndag.

Jobbar sent den här veckan.. Men pga av en massa byten så är det tillslut faktiskt bara 3dagar som jag jobbar sent. Det är rätt skönt.

Kom hem för en liten stund sedan.. Fan vad mkt längre tid det tar att gå hem (och till jobbet) nu för tiden. Och speciellt idag. Den jäkla ungen i magen ville pressa sig neråt och det gjorde så satans ont.. Så fick ju vika mig åt sidorna emellan varven, måste ju sett mkt roligt ut.

Imorgon efter jobbet ska jag gå och göra en synundersökning. Tror jag behöver terminalglasögon.. Fy fan.. Och jag som VERKLIGEN INTE passar i glasögon..hahaha. Jaja, det ska väl finnas ett par för alla?? Det får vi ju hoppas iaf. :)

Ikväll blir det mkt lugnt då jag har en jävla värk i kroppen (ben, rygg, axlar).
Men nu ska jag iaf käka spagetti och köttfärssås..yummie! Är sjukt hungrig!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag såg jätte mycket sämre under min graviditet, så jag skulle nog gjort syndundersökningen när bebben e ute !!Puss

2009-11-13 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0