Onsdag 18/11.

Då satt man på jobbet igen.
Helt slut.. Fattar inte var för jag dom senaste nätterna vaknat vid halv 2- 2, superpigg? Ligger och vrider och vänder mig, går tillslut på toa, tillbaka till att vrida och vända mig, för att tillslut somna och vara TOTALT DÖD när klockan sen ringer vid 5.
Irriterande som satan.

Igår efter jobbet så träffade jag Tina och Marlén ( och såklart Fanny och Felicia ). Käka först en sväng på Mcdonalds, sen gick vi hem till Tina och snacka skit. :)
Super mysigt. Och första gången jag träffade Felicia ordentligt. Hon är såååå liten och underbart söt! Känns helt konstigt att jag just nu har en mini variant i magen, och snart själv kommer sitta med min alldeles egna (Magnus också, självklart) lilla bebis-kryp! :D
Fan vad coolt!
Sen gick vi (Jag, Marlén och Felicia) hem till mig, så att Magnus också skulle få se henne.
Han var så duktig så med att byta blöja och rapa henne :) Visste jag inte att han satt inne på sånna kunskaper ;)
Även Mamma och Madde kom förbi för att nosa lite på sötast.

Våran egna lilla skruttekorv har varit helt vild denna veckan.. Vi misstänker starkt att han/hon leker ROCKY där inne, och kommer komma ut sjukt vältränad efter ett 9månaders intensivpass :)
Nää.. Men det är jätte kul att känna den så tydligt! Bara typiskt att den blir helt blickstilla varje gång mamma, madde eller erika ska försöka känna den. Vill ju att alla ska ta del av alla rörelser som jag känner dagarna i ända. Som när den sparkar hysteriskt med sin lilla lilla fot på sidan av ljumsken, och det kittlas något otroligt! Vill typ skrika "Iiiiiih" rakt ut för det kittlas så.. Helt sjuk känsla.

Har också från och med nu FÖRBJUDIT Magnus att sjunga för Lill-korven.. Hehe.. Han låg och gjorde detta i söndags och vi upptäckte då att det inte är något vidare "barn-vänliga" låtar Magnus kan..
Nationalteatern, Cornelis Vreeswijk m.m... Bl.a. Om lik som skriker i Nybroviken med cement runt benen, om någon tragisk alkisgubbe till att man är kåt en fredag kväll... hahaha.. Så tills Magnus har lärt sig några lite mer passande låtar så får han helt enkelt inte sjunga "in i magen" ;D

Nää, nu ska jag sluta babbla på och avsluta inlägget ist.

Puss och kram!
Camilla

Nää.. Det passar faktiskt inte riktigt till en bebis!?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0