Söndag 29/11. (Första Advent)

Då har slutspurten för det här året börjat.

Bara fyra veckor kvar till jul.. Helt sinnes!!
Tiden går så jäkla fort. Fast å andra sidan så ser jag bara det som possitivt för vill ju ha lillskrutten här nu!

Igår hann jag inte ens se en film innan jag hade slocknat.. Hehe.. Så ska försöka kolla på den nu på dagen så vi kan kolla på nästa film ikväll. :) Hade tänkt dammsuga, damma och torkat golv nu på dagen.. Men jag var så snabb så det har jag redan gjort.. Skönt!

Har även bjudit hem Mamma, Erika och Madde på Adventsmiddag kl 3.. Magnus jobbar hela långa dagen, så hade varit tråkigt att käka mat själv.. Då är det bättre att bjuda över! :)
Så idag ska jag bjuda dom på Hemmagjort potatismos, Biffar och löksås... Mmm..
Mamma ska stå för adventsfikat som vi ska ha efteråt.

Imorse så låg vi och kände på magen ifall bebisen kanske ville röra på sig.. efter ett tag ( och lite knuffande och puttande på magen) så började den röra runt sig därinne.. Snurrade runt riktigt, och pressade sig åt olika håll så det riktigt spännde i magen. Tillochmed Bella fick sig ett gäng sparkar i rumpan när hon prompt skulle ligga på min mage.. Hehe.. fast hon fattade ingenting..

Oj, nu har h*n vaknat igen.. Sparkar som attan! :)

Nää, nu ska jag skala potatisen och sen sätta mig och kolla på film och njuta av att det redan är första advent!

Trevlig fösta advent till er med!! (om det nu är så man säger ;) )

Puss och kram!
Camilla





Kommentarer
Postat av: Tina

Va mysigt med sparkar o grejjer, saknar det faktiskt, men förmodligen får man väll känna det någon mer gång =)Puss o Kram

2009-12-02 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0