Söndag.

Tjing tjong!

Då sitter man framför tv:n igen.. Playa del Sol väntar.. :)

Igår åkte jag och Magnus och handlade massa god mat och hyrde film.
Vi körde på:
* Änglar och demoner
* The proposal
* Drag me to hell
Dom två första filmerna var jättebra!! MEN....... Drag me to hell...... Fy Faaaaan vilken kass film!!
Ändå hade den fått jätte bra betyg från flera, men jag fattar inte vad fan dom har bedömt isf!!
SE DEN INTE!!!!!
Så den stängde vi av efter 20min och gick och la oss ist.


Imorse när vi vaknade så låg Magnus och lyssnade på magen, och fick en rejäl spark i huvudet av bebisen.. Den ville väl påminna oss om att den är på g. Och den fortsatte vara väldigt livlig en bra stund, kände den hur tydligt som helst när man hade handen på magen :)

Sen idag på dagen har vi umgåtts med pappa, var och åt på Oliven. Var väldigt mysigt och VÄLDIGT gott. Jag tog plankstek..fy i helvete vad gott det var!
Sen åkte vi till pappas garage för att byta bil till impalan.. Jävligt snygg!
Men baksätet var inte gjord för någon som är gravid..hahaha..så ordet "smidig" var ju inget som kom upp när jag skulle ta mig in och ut.. Hjälp, kylskåp på rymmen säger jag bara! :D

Sen lite senare på eftermiddagen/kvällen så hade jag, Erika och Madde tråkigt.. Så vi bestämde oss för att tjuvringa till Magnus +några till. Gud så kul det var..har man ju inte gjort sen man var liten! :D

Men nu ska jag nosa i Magnus nacke.. han har precis duschat och doftar väldigt gott!
Så ha en fortsatt mysig söndagskväll!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0