Tisdag.

Ännu en ny vecka som bara rullar på.

Helgen blev lugn och mysig, precis som jag vill ha det nu för tiden..

På dagtid är jag som gamla vanliga Camilla, men så fort klockan närmar sig 20.00 är jag knappt kontaktbar utan går omkring som i någon graviddvala.. Sjuuuuuukt trött!
Måste nog få tummen ur röven och gå och köpa dom där jäkla järntabletterna.

Och nu känner jag av lill-korven betydligt mer. Tror den kör lite vattengymnastik emellan varven..för satan vad det far runt därinne ibland :)

Jag vill att våran lilla ängel-korv ska vara här nu.. vill veta hur den ser ut och hur den är som person.. Förhoppningsvis får den Magnus lugn och inte mitt hetsiga humör, för då får vi ett rent helvete! Hehe..

Kollade mig i spegeln igår.. Hade jackan på mig.. La händerna på magen och konstaterade att jag är ganska lik jultomten.. fast med större och svullnare bröst. Härligt!? Hahaha.. Naaee.. Det var faktiskt ganska deprimerande. Men men..

Magnus var med Bella hos veterinären idag. Hon skulle vaccineras. Hon hade skrikit när hon fick sprutan, det brukar hon göra..en riktigt dramaqueen :)
Sen konstaterade doktorn att hon börjar bli lite tjock och att vi måste dra ner på hennes mat..
(stackars Bella..hon blir ju bara sympati-tjock med mig juh! Hehe)
+att hon hade tandsten och en mjölktand som inte vill ramla ut..Så dom kommer behöva söva henne och sedan plocka bort tanden och tandstenen.. kommer BARA gå på 1600:-
Gud så trevligt.. Stackars lilla tjocka Bella-bulla..
Otäckt att behöva söva ner och så.. men måste dom så måste dom ju.

Nu sitter jag hemma själv och längtar jättemkt efter Magnus och Bella.
Bella är hos Magnus mamma och ska sova där inatt och Magnus jobbar till halv 9 :(
Är jätte uttråkad, vill bli underhållen!

Jaja..nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så ha en fortsatt mysig kväll!
Pusselipuss på er!

Camilla

Här är tjockisarna Jag (i v.22) och Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0