Torsdag 19/11

Redan tordag kväll. Och imorgon är det efterlängtade Fredag! Lovely!

Sitter i soffan med "Vänner" på i bakgrunden och kollar på datan.. Magen är full av mat. Idag fick det bli Potatis, köttbullar, gräddsås och lingonsylt...Mmmmm.. SJUKT gott!
Så för tillfället är jag ganska nöjd :)

Har suttit och klickat hem lite saker idag.
Bl.a. Lite saker till Magnus (får hoppas han gillar det), första sakerna till bebisen, och lite ansiktskrämer och så till mig :)

Det här 8-delar settet fick det bli till att börja med till Lill-korven. Bra att färgerna är neutrala för då är det ju lätt att köpa till färg sen:

Och den här hudvårds-serien tänkte jag att jag skulle börja prova.. Verkar väldigt bra. :) Vill börja ta hand om min hud.. Har tyvärr börjat se att den börjar bli liiiiite slappare vid ögonen..Så nu blir det hårdhandskarna som åker på. + Att jag beställde en "Bella Belly butter" som ska hjälpa så man inte får så mkt bristningar på magen.
Allt kan man blandannat köpa på eleven.se (som by the way har sjuukt mkt roliga saker!)


Och vad jag beställde till Magnus vill jag inte visa än, då han själv inte vet något.. :)
Kul med överaskningar.

Nu har jag även kommit fram till att jag vill gå hem för Mamma-ledigt redan den 1 februari. (5veckor inna beräknad)
Så igår sa jag till på jobbet så dom hinner skaffa en ersättare.
Så nu jobbar man bara i ca 2månad till.. Kommer gå sjukt fort!!
+ Att jag ska vara ledig i nästan 1½vecka vid jul.. Härligt. :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Puss och kram!!!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0