Torsdag.

Hejsvej!
Då var det torsdagskväll..  Den här veckan har faktiskt inte gått fort, seg som satan har den varit!
Men men.. imorgon är det fredag!!!! WOHO!! :)

Idag kände Magnus lill-korven för första gången! Mys..
Den har fått total spel nu, den sparkas dygnet runt! (inte konstant såklart..)
Folk säger att den är som mest livlig antingen på dagen eller natten.. men icke sa nicke..våran är livlig dygnet runt.
Förhoppningsvis tröttar den ut sig nu, så är den JÄTTE lugn och BARA mysig sen när den kommer ut :D
Hehehe.. Tycker jag låter som en ypperlig plan! Det kör vi på..

Var och fikade med Tina och lilla Fanny-korven idag. Så söta!
Kikade även runt i knalleland, my god så mkt söta bebiskläder det finns.
Vill ju börja handla nu redan.. Men surt att ha köpt sjukt mkt kläder i en viss storlek, så visar det sig att man klämmer ut en sumo-unge med storlek 90 direkt! Hahaha..
Det hade varit lite oväntat. Hehehe..


Sitter och lyssnar på Beyoncé på Spotify. Hon är fanimig grym..
Här är låtarna som jag lyssnar om och om och om och om och om och om och om på :)

*Radio
*Broken-hearted girl
*Ave maria
*Sweet dreams
*Smash into you

Lyssna på dom om ni inte gjort det innan!! Dom är såååååå bra.

Jahapp.. nää, ska väl ta och ge mig nu. Vet inte vad jag ska skriva mer..
Hörs imorgon!

Puss och kram!
Camilla


Kan ju få drömma att jag är hon för en liten stund iaf :)


Kommentarer
Postat av: ERIKA

ååh det va förra sommaren den bilden togs va? gud vilken läckerbit! hihi

2009-11-09 @ 11:55:47
Postat av: Camilla

Men gud så härligt att du kommer ihåg! Jaa, det var ju på bryggan på kyppe, behövde stretcha efter en lång simtur! :)

2009-11-09 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0