Idag är det inte min Fredag..

Goder morgon!

Helt förjävlig start på dagen har jag haft..

Vaknade inatt strax efter kl 3.. Kände mig Såååå utvilad. Kollade på klockan och bestämde mig ganska fort att det nog ändå var för tidigt att stiga upp. Lyckades somna om efter ett tag..
Vaknade efter en stund igen och tänkte att nu måste ju ändå klockan ringa snart.. Är ju jätte utvilad liksom. Ligger och vrider och vänder mig och bara väntar på klockan.
Tillslut får jag nog och kollar på klockan.
07.03....
WTF!!!! 07.03!!!
Klockan skulle ju ringa vid 6!!!
Upp fort som satan, in på toa, slänger på mig bas-sminket och tänker att ögonen får jag sminka på jobbet, ska ta ut mina örhängen från badrumsskåpet, det ena örhänget flyger iväg.. Hör ett liiitet litet *Plupp*, Kollar i toaletten.. Faan.. ner med handen i toaletten och fiskar upp den igen, slänger dom i ren frustration in i skåpet igen, rusar in i garderoben och slänger på mig kläder, springer in i köket och fixar några mackor slänger ner dom i en påse tillsammans med mascaran och eye-linern, borstar tänderna alldeles för hårt, drar fort som fan på mig ytterkläderna, rusar ut, låser dörren, ute ur porten... Allt på 15min..
Kommer iallafall i tid till jobbet.

Återkommer senare med gravidinfo m.m..
Måste bara försöka hitta min fredags-mys-känsla som jag längtat efter hela veckan.. ;)

Puss och kram sålänge!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0