Måndag förmiddag.

Halloj!

Då har en helg redan passerat! Tiden går fort..


Efter jobbet i fredags så skyndade jag mig till H&M och hann köpa 3st skjortor, helt olika stilar.
Sen så åkte jag med Louise till city och handlade mat. Stessade som en dåre för att hinna få med allt jag behövde :)

Bella fyllde ju år i Lördags, så hon fick Ceasar paté med köttbullar på. Galet glad blev hon!
Sen gick vi hem till mamma och hjälpte henne att få upp lite hyllor och tavlor. Efter det så åkte vi och Bella till My one i knalleland. Där köpte vi en leksak och två tuggskor till henne, och Madde köpte en leksak.
Resten av lördagen tog vi det fortsatt bara lungt.. Kollade film och myste. Såg 2st MKT bra filmer: "Wallander: Prästen" och " Last house on the left side"...RIKTIGT bra filmer! rekomenderas verkligen. 

Söndagen hände väl inte heller så jätte mkt. Plockade undan lite hemma osv.

Har tyvärr inte hunnit ta någon "mag-bild" ännu.. Men ska försöka hinna göra det idag efter jobbet. Magnus får hjälpa mig :)

Nu måste jag fortsätta jobba lite.  Ha en bra dag!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0