Måndagskväll.

Hejsvej!

Jag suger verkligen på det här med att blogga igen.. Faan, jag som kom in så jävla bra i det ett tag.

Totalt tappat suget igen.. måste försöka få upp lusten för det igen! Får ju höra klagomål från olika håll på hur dålig jag är på att uppdatera..hehe..så jag ber verkligen om ursäkt! :)

I helgen hade jag fullt upp.
Lördagen gick åt till att åka till Lager 157, där jag köpte ett par mörkgråa tajts till mig och ett par skit snygga skor till Magnus.
Sen bar det vidare till knalleland :) Men där handlade jag ingenting..
Efter det var det hem fort som en blixt, ut med Bella.
Sen fick Magnus mamma och pappa vakta Bella, medans jag och magnus åkte speedy till IKEA.
Vi var väl framme vid 5 (och dom stänger vid 6), så det blev i framspolningsfart som vi gick igenom avdelningarna.. Men vi fick iaf med oss lite ljus, matsalsbord, stolar och 2st stora tavlor (och servetter till Magnus mamma ;D) Så nu är bröllops-presents-pengarna slut!
Men vårat hem är super najs! hehe..
Sen var det hem, släpa upp allt.
Sen började jag med Tacopajen medans Magnus åkte och lämnade bilen till hans pappa och hämtade bella.

Söndagen gick åt till att skruva möbler.. hade sån satans värk i händerna sen när jag var klar..
Sen bakade jag lite också.. men har fortfarande inte smakat på bullarna själv.. Har inte varit så speciellt sugen på sött.. (Förutom Cola!) Men Magnus, Erika och Madde gillade dom iaf :)
Och så gjorde jag iordning lite grejjs med rönnbären, som vi tog med oss från morbror Per när vi var i Dalarna.
Så nu har jag det super höstigt och mysigt i vardagsrummet.
Har tagit bilder men orkar inte ladda in bilderna i datan nu.. så dom visar jag en annan dag :)

Idag var det jobb igen.. Var lite extra seg idag pga. BELLA! Faaan vad jobbig hon var inatt. höll på att gnälla och kom inte upp själv i sängen m.m. m.m...
Ber till gudarna att hon inte håller på så inatt igen!!
Efter jobbet åkte jag, mamma och Madde för att leta efter en vinter jacka till mig..
Oh my god! Gud vilket dåligt humör jag blev på tack vare det.
Fattar inte varför det inte finns vinterjackor för gravida??
Visst jag kan ju ha MASSOR av jackor nu... Men dom komemr jag ju inte kunna stänga över magen om några månader!!! Och typ ALLA jackor är figursydda...
fuck fuck fuck!!
Så imorgon åker vi till ullared efter jobbet... Vill ju inte lägga någon förmögenhet på en jacka som jag förhoppningsvis bara ska ha denna vintern.. Jaja, vi får väl se imorgon.
Det får bli en snabbtur dit iaf..
Nu ska jag fortsätta kolla på Hollywoodfruar.. Hörs en annan dag!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0