Redan Torsdag.

Men gud så fort veckorna går..!?
Redan torsdag eftermiddag.. Otroligt.

Har ju då som vanligt inte hunnit ta någon bild på magen.. Måste skärpa oss. Är ju faktiskt något som vi vill ha sen ju! :)

Var på MVC i Tisdags.. Dom gjorde inte så himlans mkt.
Det var bara mitt blodtryck som togs, min vikt (Hade bara gått upp 2kg på två månader..så det var ju skönt att det inte var mer!) och sen så lyssnade vi på Lill-korvens hjärta.
Den slog så högt och tydligt (och fort! Men helt normalt).. Super mys att få höra det lilla, lilla hjärtat!
Så nu ska vi inte dit igen förren i slutet på november.

Nu börjar man verkligen se mage.. Händer så mkt nu jämfört vad som hänt tidigare.. Man ser mer skillnad och känner mer skillnad. Skit skojigt!

Det som inte är skit skojigt är väl att Lill-korven ligger och förmodligen trycker på magsäcken.. Så när jag är hungrig mår jag sjuuukt illa och när jag ätit så blir jag PROPPMÄTT superfort och det vill gärna komma upp igen... Och en härlig halsbränna får jag leva med mellan varven också.. Men det har jag nu varit och köpt Rennie för att motverka :)

Och inatt vet jag inte vad (skit)korven hade för sig.. Jag vaknade av att det verkligen ömmade i magen. Så jag försökte lägga mig på massa olika sätt men ingenting fungerade. Det bara tryckte på och ömmade i och kring hela magen.. Så det blev inte mkt till sömn tyvärr.

Nää..nu får jag fortsätta jobba. Slutar snart också.. Skönt! :)

Ha en bra kväll!

Puss och kram!
Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0