Torsdag-dag :)

Sitter på jobbet och har precis kommit tillbaka från min lunch.. Mätt och belåten.

I Tisdags efter jobbet så åkte vi då till Ullared (Jag, Mamma, Erika och Madde) Hela vägen ner satt vi och sjöng HÖGLJUDT till Beyonce´s skiva... Mest den lugna.. Har blivit helt galen i den!

Sen när vi kom fram så var det fortfarande sjuuukt mkt folk (För att liksom vara en Tisdag eftermiddag/kväll!) Men det var ju ingen kö in..men mycket folk på parkeringarna och inne i affären.

Letade och letade efter en jävla jacka.. Men typ alla var figursydda och inte alls mkt plats för en stor mage! Men så (TILLSLUT!) hittade jag helt plötsligt min jacka! Tjohoo! Så nu har jag en vinterjacka att både få plats i nu och längre fram. (ja..ni kan ju se den i inlägget nedanför :) )

Utöver min jacka, så köpte jag: Bh:ar, strumpor, jul-ljusstake till köket och.....JULMUST!!! Såg att dom hade Nygårda Julmust, och då kunde jag ju inte låta bli! Jag och Magnus är ju helt julmust-tokiga. Hehe..
Men det fick bara följa med EN flaska hem..hehe..liten tjuvstart på julen, vill ju inte överdriva.. :)

Sen igår hände väl inte så mkt. När jag kom hem från jobbet så hade Magnus gjort mat.. Skönt att slippa! :)
Sen blev det en dusch och efter det fick det bli popcorn och Grey´s!  Very Najs!

Idag så ska jag träffa Tina en liten sväng efter jobbet... Vi har ett mission att göra ;) hehe..
Skulle även träffat pappa och Farmor idag, men det blir väldigt tajt med tid, så var tvungen att skjuta lite på det... tyvärr.

Jaja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer!

Puss och Kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0