Än en gång blev det måndag morgon...

Då satt man här på jobbet igen.. Helgen försvann lika fort som den kom.

Så allt är väl som det brukar vara..

Men helgen var lagom händelserik.. Hade riktigt kul faktiskt.
Lördagen har ni ju hört om.. Hade superrevligt på kalaset.. Var inte hemma förens efter 9..
Sen blev det soffa och tv. Sen nana..

På söndagen sov jag än en  gång sjukt länge..(för att vara jag) Fast å andra sidan så hade jag varit vaken en stund på natten, vaknade av att jag grät pga........ en otäck dröm såklart! Den var så otäck att jag aldrig mer ville sova igen.. Kommer inte riktigt ihåg vad jag drömmde...bara känslan av den.
Det är helt fruktansvärt, allvarligt talat, att hålla på och drömma sån här skit hela tiden.. Det är ju nästan som "terror på elmstreet"-variant... Att man snart gör allt för att hålla sig vaken.

Men iaf..tillbaka till söndagen..hehe. Vi träffade pappa på dagen och åkte runt i hans Barracuda.. Sen köpte vi korv och bröd och åkte hem till oss och grillade på våran balkong. Mycket kul att träffa pappa!
 
Senare på eftermiddagen så åkte vi hem till Magnus mamma och pappa. Satt och kollade på gamla kort, jätte roligt var det..se när Magnus var liten och hur roliga alla såg ut på 80 och 90talet.. (inkl Magnus..hehe)
Sen blev vi bjudna på mat.. Pressad potatis, lövbiff i någon ost/gräddsås med tomat i och fetaostsallad till.. åååh, var gott det var!! Mums... vill jag gärna äta fler gånger! :D
Var ett tag sedan vi var upp och hälsade på båda två. Måste vi försöka ändra på.

Sen när vi åkte hemåt så fick vi ringa så att mamma och Madde kom ut, för vi skulle åka och tvätta bilen, den skulle på besiktning idag (Mammas bil) Så vi åkte med och hjälpte till. (Går ju fortare då)

Sen var det hem och lägga sig i soffan och kolla på en svensk serie som startade igår på 4:an.. Den hade kunnat vara så bra.. Men varför i helvete hade dom dubbat dom??? Pratade dom inte svenska egentligen eller vad fan var problemet???? Äh, det var så B, så B...herregud.
Kunde ju knappt koncentrera sig på handlingen när munnen glappade helt åt helvete hela tiden! Hmm..blir nog inte att man fortsätter kolla på den..

Och nu så var man då på Måndagen.. och sitter på jobbet med sjukt ont i ryggen.. :(
Högt upp på ryggen...inte i svanken.. super obehagligt!
Så idag är jag inte på något vidare humör.. Känns som att det räcker med mycket lite för att jag ska bli skitsur..! :/
Får hoppas det blir bättre under dagen..

Jaja..nu orkar jag inte skriva mer iaf..

Puss, Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0