Min och min lillasyster Maddes samtal på facebook nyss...

13:45Madelene

Jobbar magnus idag också eller?
14:42Camilla
mm..till 14 jobbade han
så nu ska ha vara hemma
14:43Madelene
Okok :):) så du är inte ensam hemma i natt då iallafall:P
14:45Camilla
nixipixi! :D:D
14:45Madelene
hiiihiii ;);)
14:46Camilla
muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
14:46Madelene
va? :S känner du dig som en kossa med dina två spenor fyllda med mjölk?
14:54Camilla
Hahahaha...fan vad dum du är!!
14:55Madelene
hahahahaaha
14:57Camilla
Fy fan vad äckligt!!! ser framför mig hur mina tuttar ser ut som riktiga kospenor, helt rosa!!!! Fast mycket mycket tjockare och större!!
14:58Madelene
HAHAHAHA
14:58Camilla
IIIIIUUUUUUUOOO!!!!!!
14:59Madelene
dream on, dream on, dream o-on ;);)
sen har du piercat längst ut, där det egentligen ska vara en bröstvårta, men är bara ett litet hål på den rosa spenan ;);)
14:59Camilla
Vaddå dream on!??? nightmare on isf!!
Men sluuuuuta....fyfan vad äckligt!
nu tycker jag inte alls synd om dig längre att magnus valde en sån ful bild på dig till filmen..moahahaha
Take that biatch!
15:03Madelene
oooooj, nästan som att bara för att jag säger det så har det dina bröst förvandlats till det :S:P haha, ska lägga en häxförbannelse över dig och dina bröst ikväll!
15:05Madelene
Nu ska jag dra mig :):) ha det bra syrran, hörs imorgon om inte tidigare
Pusselipuss <3<3
15:05Camilla
Hejdå din mogolida dansare!!
Älskar dig!!
Precis för den du är!! Utvecklingstörd eller ej..
15:06Madelene
Love you 2, 4-evah
15:06Camilla
hehehe
15:07Madelene
jag gillar INTE dina rosa mjölkiga styva böst!! HEJDÅ!
15:07Camilla
Hahahaha..FJANT!!!
HEJ DÅ!
hehe


Vet inte om det bara är vi som tycker det här är roligt... men jag kan inte sluta fnissa för mig själv när jag läser detta! *fniss fniss*



ME AND MY SIS ARE TO COOL FOR SCHOOL! (Du också Erika!! Om du vill vara det..hehe..)

PUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0