Från dopet!

Tänkte att jag skulle dela med mig av några bilder från dopet igår..


Tina & Daniel med gudfar och gudmor och lilla Fanny!




Fanny får vatten på huvudet. ( och gillar det INTE..hihi)


Tyvärr blev bilderna lite suddiga för vi satt en bit ifrån..



Sötaste tjejen på dopfikat! (Försökte vrida bilden , men som vanligt går det inte)


Finaste gung-fåret(?) ever!! (En av presenterna)


Och här är resten!! Hon fick MASSOR av fint! :D


Ett sånt här sött mat-set gav vi! :) Lite 70-tal över färgerna! Skit sött.

Tyvärr hann jag inte ta kort på tårtorna..dom var superfina med kort med lilla Fanny på.
Nog för nu..

Puss puss!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Camilla =) det enda jag har kort på är tårtorna så dom kan jag skicka till dig =) du fick juh några kort när hon inte va ledsen till o me =) bra gjort av dig, med tanke på att hon va glad i ca 10 min sammanlagt. hihi

Puss o Kram

2009-09-07 @ 20:48:20
URL: http://tinapersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha.. Ja, du får gärna skicka bilder på tårtorna! har precis skickat över alla bilderna jag hade :) Hoppas du gillar några! Puss och kram

2009-09-07 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0