Hallååå!!

EFTERLYSER EN SORTS STÄLLNING SOM KAN HÅLLA MIG UPPRÄTT UTAN ATT JAG BEHÖVER HJÄLPA TILL!!

Är TOTALT sluuuut i kroppen.. hela kroppen verkligen. Orkar knappt sitta upp i min stol. Det gör skit ont i min rygg, mitt huvud trillar snart ner på min axel. + att jag vill spy i ren smärta....

Är på pissigt humör och vill lägga mig på marken och dö eller nåt..ungefär det jag orkar göra..

BAJS        BAJS          BAJS           BAJS           BAJS          BAJS        BAJS

Så känner jag..
Orkar inte vara lika "målande" som i förra inlägget utan nu är jag rakt på sak.

DET HÄR ÄR EN REN JÄVLA SKIT-ARSLE DAG!!!!!!!! FÖRSVINN JÄVLA SMÄRTA....FÖRSVINN!!!!!!


Kommentarer
Postat av: louise

jag lider med dig din stackare! hoppas att du snart känner dig bättre

2009-09-08 @ 14:40:39
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0