Hatar ultraljudsavdelningen forever!!!!!!!

Sitter i en jävla telefonkö till ultaljudsavdelningen..

Borde vinna pris för mest svåråtkomna avdelningen EVER!!!!!!

*Idag är första dagen dom har öppet för den här veckan.
*Dom har telefontid mellan 11-12.
*När man ringde in vid 5min över 11, så fick man beskedet att ingen fanns på plats innan 11.30.
*När man ringde vid halv 12 så fick man besked om deras öppettider (11-12) och att man skulle återkomma då. (??!! Är ju för fan det jag gör)

Men nu då så har jag ju då åtminstånde kommit in i någon oändlig kö!! Förvånar mig inte det minsta om dom slänger ur mig kl 12.... Då åker jag fan upp och mördar någon!!!!
Är skit arg just nu...


15min senare...

Kom äntligen fram och fick nu en tid.. 29/9! :)


Kommentarer
Postat av: Katta

Åh vad mysigt att få se den lilla bebben då! =D Hihi



Kram Katta

2009-09-02 @ 23:10:58
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0