Jaha...tyvärr redan söndag!

Igår var vi då i djurparken..Super härligt väder! Men sjuuuukt mkt folk.. Lite panik nästan.

Gick runt på typ en timme..hehe..några djur hann vi väl se också :)

På kvällen åkte vi och hälsade på Magnus mamma. Väldigt trevligt, och vi blev bjunda på MKT goda varma mackor..

Idag hade jag tänkt dra på sjukt bra musik och storstädat...
Men vad upptäcker jag då?? Joo, att Magnus har raderat min ENDA spellista (med typ 50-60 låtar) för att ersätta den med cornelius, nationalteatern m.m.... Om jag blev glad och skrattade?? Nää, inte direkt..
Så nu sitter jag här SKIT sur för att jag måste lyssna på fucking radion.... Tappade helt suget att städa och göra fint.. Bra musik som gör allt juh!!
Så nu vet jag inte vad jag ska göra.. känner ju som sagt inte för att städa mer.. :S

Sen senare idag ska vi träffa pappsen, får se vad vi hittar på!

Jaja..nu pallar jag inte skriva mer för jag är så irriterad på den fruktansvärt dåliga musik som spelas på radion!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUUUUCCCKKKKKK!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0