långtråk och törst...

Sitter hemma i soffan och har på Färjan i bakgrunden..

Det var sjukt gott med blodpudding tidigare.. mumms.. Även Bella var tokig i det..

Men nu är vi super törstiga... Beror det på allt blod vi precis stoppat i oss??

hehe..ingen aning men helt uttorkade är vi iallafall...sitter och dricker vatten ur varsitt glas i soffan..

Och dom fylls på flitigt.

Magnus jobbar kväll och det känns super tomt hemma..

Ingen som kunde hjälpa mig när rökvarnaren satte igång (för att jag stekte på för hårt), utan jag fick själv klättra upp och SLET bokstavligen talat ner hela skiten i ren rädsla att någon skulle hinna ringa brandkåren.. Skruven och allt följde med. Kände mig stark som Pippi.

Satt och åt mat tillsammans med Bella för att jag ville ha sällskap... hon på sin tallrik och jag på min. Pratade gamla minnen och skrattade gott tillsammans..

Nu sitter vi här i soffan.. Jag med armen runt henne och hon med tassen runt mig och som sagt delar på en kanna vatten, i väntan på att våran man ska stiga in igenom ytterdörren.

Nu är det väl säkert flera som drar efter andan och undrar om jag blivit psykiskt sjuk som umgås och behandlar min hund som en människa.. Men då kan jag lugna era oroliga själar med att jag bara är sjukt uttråkad och tyckte detta var ett super roligt skämt.
Så ni som inte tyckte det var roligt...synd för er!

Ha en bra kväll!!

Puss och kram!
Camilla & Bella =  4evva!


Kommentarer
Postat av: louise

haha du e sååå rolig =)

2009-09-07 @ 21:25:13
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Katta

Hehe vadå är hunden människans bästa vän så e den...;P



Kram Katta

2009-09-07 @ 21:33:49
URL: http://sessanspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0