Lördag!

God morgon!

En helt underbar lördagsmorgon har det varit än så länge.. Iof är vädret helt förj*vligt... Men ganska mysigt ändå! :)

Lite senare nu på förmiddagen ska jag, Erika, Madde och mamma ner på stan och kika. Jag och Magnus ska på dop imorgon så måste köpa en fin doppresent :)
Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer ännu.

Igår kväll gjorde jag hemmagjord pizza för första gången helt själv..hehe, det var inte så svårt. Men satan vad god den blev. Hade Köttfärs, lök och champinjoner på!
Sen så kollade vi på "The haunting in connecticut". Fruktansvärd film, men jätte bra.. Fan vad jag hoppade till många gånger..Fast mest hoppade Magnus :D hehe..
Han försökte med att säga när filmen börjat : " Oj, just det ja. Det är kanske inte så bra för dig som är gravid att kolla på skräckfilm och hoppa till och sådär...."
När det i själva verket var han själv som var livrädd! Haha...typiskt Magnus.
Fast vi var tvugna att kolla på en komedi efteråt för vi vågade inte gå och lägga oss..
Om ni gillar rysare så kolla på den... verklighetsbaserad också! Huuu *ryser*

Men nu ska jag nog börja bege mig ner till Erika..

Ha en UNDERBAR lördag, för det ska jag!!!

Puss och kram!
Camilla


PS. Fick en fråga om bild på magen..det kommer lite längre fram..just nu mår jag bara dåligt över den :/ hehe.. har inte riktigt kommit över det faktum att den bara kommer blir större...

PS2. Har även fått frågan om länkar till dom där bloggarna jag och mina systrar var inne och skrattade åt.. Här är dom, så får ni lite underhållning idag också! hehe..
dom är båda två blonda och MYCKET blåsta..

Kissies    kissies.se (och gå in på videoinlägg i spalten till vänster...)

och

Amandavardet      amandavardet.blogg.se ( samma här, spalten till vänster, videoinlägg)



Och här är jag från imorse!





Kommentarer
Postat av: Tina

hej camilla =) jag har vart inne på deras bloggar med, dom e juh pinsamma.Kände mej inte heller så sugen på att visa magen precis i början när man känner sig plufsig o det inte blivit en riktig mage än.syns sen =) puss o kram

2009-09-06 @ 10:08:01
URL: http://tinapersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud, Amandavardet måste vara den pinsamaste människan på jorden! :P

2009-09-06 @ 14:28:03
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: louise

söt du är!

2009-09-06 @ 15:51:12
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0