Mitt i veckan...

Hallåj!
Då var vi redan framme vid Onsdag!

Gick hem tidigare i Måndags för jag mådde inte alls bra.. Ont som satan i överdelen av ryggen och på framsidan under revbenen, värk även i resten av kroppen, helt geggig i huvudet, och snorig..
Låg och sov typ hela eftermiddagen, Magnus var så snäll och tog hand om tvättstugan på kvällen, för det behövdes verkligen..Och senare så masserade Magnus min rygg och jag värmde en frotté handduk (har ingen vetekudde..) i micron och la den sedan på ryggen... Det var fan en helt underbar känsla.. Lindrade mkt bättre än den jävla alvedonen jag tryckte i mig.

Sov fruktansvärt dåligt på natten, och sov sedan väldigt mkt av dagen efter.. men hade inte samma värk i ryggen som dagen innan.. (Och för det andra har jag inte råd att vara hemma och vara sjuk heller..) Så jag ringde till jobbet och sa att jag kommer och jobbar imorgon( Idag)
Och nu sitter jag här.. Har lite lätt tryckande värk på skuldebladet...men försöker ignorera detta + intalar mig själv att det bara är 2½arbetsdag kvar att arbeta den här veckan.

Åh just det jag.. Magnus skulle klippa bellas klor igår.. och råkade klippa för långt in på ena klon så det började blöda som fasiken!!! visste inte hur vi skulle göra för att stoppa det.. Så vi tog en gammal strumpa från Magnus och klippte av toppen på den, satte den på hennes lilla lilla tass och klippte sedan av resoret på stumpan och använde den till att knyta fast alltihop.. Lilla pluttan hoppas runt på tre ben resten av kvällen (eller aaa..tog ju bort stumpan efter många timmar när det slutat blöda och då gick hon ju vanligt igen..) Stackar liten!

Och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Förutom att jag längtar till jul och vill att det ska vara en massa snö på julafton!! hehe..

Puss och Kram!
Camilla

Så här vintrigt vill vi ha det på julafton!! Eller hur!!?


Kommentarer
Postat av: Benita

Ja snö ska det vara på Julen... :)

2009-09-23 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0