Mycket bättre känsla idag..

Hejsvej!

Vill bara börja med att säga, Fan vad roligt att mina läsare DUBBLADES igår!!!! Shit.. Hur kul som helst! Jag som tyckte det var rätt många tidigare.. Så tack till alla er som vill följa mig! :D

Igår var ju ingen rolig dag på dagen.. Tror att dom flesta av er kunde fatta att det handlade om mig och Magnus.. Men kan medd att vi nu har pratat ut och löst allt.. Inget är lämnat åt slumpen..
Måste säga Magnus, att det känns väldigt bra och hoppas vi kan fortsätta prata så öppet som vi gjorde igår! Älskar dig!!

Idag vet jag väl inte riktigt vad som händer efter jobbet.. det återstår att se, Magnus ska jobba natt idag iaf..så jag blir ju själv ikväll.

Och kära någon det är ju redan TORSDAG! sjukt fort veckorna går nu.. Tycker inte jag gör annat än att läsa om nya veckor i graviditeten.. men det är ju kul att det går framåt, vill ju typ att bebisen redan ska vara här! :D

Nu ska jag fortsätta att arbeta... Hörs snart igen! :D

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilket fint bröllops kort =) jätte fina e ni, hur ser man hur många som är inne på ens blogg?Puss o Kram

2009-09-10 @ 10:09:06
URL: http://tinapersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack sötnos! :) Jo, du ser det under statestik.. Den röda linjen betyder antal gånger folk varit inne på din sida.. och den blåa betyder antal personer (eller antal datorer egentligen) som varit på din sida.. Även datum står, så man kabn se skillnaden från dag till dag :) Rätt kul att se faktiskt! Kramar

2009-09-10 @ 11:33:55
Postat av: louise

såååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint! =)

2009-09-10 @ 12:17:32
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0