Nu är jag lycklig!!!

Har äntligen hittat vad jag letat efter!!!

Matsalsbord+ stolar och en lampa!!!

Kolla in det här:

Matsalsbordet, från IKEA..




Stolar, från IKEA


Och lampan..åååh...lampan!!! Från mio.. i kristall...



Lampan ska jag köpa idag... resten får jag först mäta så vi får in det i mammas bil..

Annars vettifan hur vi ska göra..Hon har ingen dragkrok. :(

Vill ha sakerna nuuuU!!! Sen så ska vi måla om i sovrummet, fick färg av syrran så det står i källaren, måste bara få tummen ur!
Älskar när det blir lite förändringar!!! :)

Nu måste jag fortsätta jobba, ringer som fan.

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer
Postat av: Frida

Va fina saker!!

Jag åker gärna med er och då får vi nog in det i den stora bilen om vi fäller sätet, skulle gärna själv ta mig en sväng på IKEA :)



Kram

2009-09-01 @ 13:22:03
Postat av: Camilla

Men visst är det fina saker!! Är helt kär.. :)

Får väl försöka ordna så vi åker sammtidigt/ ihop då :)

Kramar

2009-09-01 @ 14:21:57
Postat av: louise

sniggaste bordet ever =)

2009-09-01 @ 14:44:49
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0