Ny dag igen...hehe..

Då satt man på arbetet igen..

Längtar redan till helgen :) hehe.. Fast så speciellt hemskt att gå till jobbet är det verkligen inte. Snarare riktigt trevligt. Men klart att det inte slår att vara ledig.. :)


Skrev ju så sent igår, så har inget mer att skriva om just igår..hehe..
Och idag har ju änsålänge inte hunnit hända så mkt!
Så..jaa, vad ska jag skriva om..?!
Kan kanske berätta om min underliga dröm (som vanligt....)

" Jag hade tagit med mig mina semesterbilder till jobbet för att visa upp. Och dom kollade på dom och ingen sa något speciellt så.. (Såg inte själv vad det var för något på korten)
En stund senare får jag ett mail ifrån våran VD, där det står såhär:
" Jag vill att du tar med dina semesterbilder och kommer in på mitt kontor. Genast. Måste tala med dig om dom...och räkna inte med att ha kvar arbetet efter det.."
Fick paniiik..och jag som snart ska vara mammaledig..hur ska detta gå!? "

Hehehe...nu i efterhand är det ju väldigt komiskt..men just då var det inte det! :)

Nu ska jag fortsätta arbeta igen..
Ha en bra måndag!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0