Och då var det Tisdag...

Igår kväll när jag kom hem gjorde jag inte många knop.. Hade ju så jävla ont i ryggen :/ (vilket faktiskt är mkt bättre idag)
Så det blev käka mat, färga utväxten (det var VERKLIGEN ett MÅSTE!!!!!) och sen somnade jag nästan direkt.

Var på MVC imorse och tog sockerprover.. för att se så man inte ligger i riskzon för graviditets-diabetes. Men mina värden var jätte bra! Så behöver inte ändra på någonting i min kost :D Utan låg en bra bit under gränsen.. Skönt att veta! Så idag hann jag inte till jobbet förren halv 11.

Och nu sitter man här och ska snart gå på lunch..

Vet inte vad jag ska skriva mer just för tillfället.. Men jag återkommer säkert!

Puss och Kram!
Camilla


Min sommar i miiiiini bilder..haha.. good luck att se vad alla föreställer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0