Pinsammast EVER!!!

Vet inte om jag på något sätt är otydlig på min facebook att jag är gift eftersom den här killen blir helt förvånad?! Pinsamt är iaf allt jag har att säga... 
Den här lilla konversationen har jag haft nu i inkorgen på min facebook:
( Har för hans egen skull tagit bort hans bild och visar inte hans riktiga namn..så elak kan jag inte vara ;) )

B***ni S***vi den 7 september kl. 09:20 Anmäl
heeej..

söt ju..=)

Camilla Ahnstedt den 7 september kl. 09:24
Hej hej...
Tack så mkt! :)


B***ni S***vi den 7 september kl. 09:26 Anmäl
=P
allt bra med dig?
vad göres?
Camilla Ahnstedt den 7 september kl. 09:32
Jodå, här är det bra. Själv?
Sitter på jobbet och arbetar för fullt :)



B***ni S***vi den 7 september kl. 09:43 Anmäl
aha jaså
vilkte slitsamt jobb du måste ha..hehee..=)
så vad jobbar du med?
jag ska till sjukgymnasten lite nu
har vatten i knäet efter matchen..men men kan ju höras sen kanske?
kram


Camilla Ahnstedt den 7 september kl. 09:48
Jobbar som telefonist.. :)
Oj, så mkt information på en gång.. hehe..
Lycka till!
Hej.


B***ni S***vi den 7 september kl. 09:49 Anmäl
aha ja ja ok där ser man
ja ni tjejer kan ju prata i tel..=) he he
skojar lite.
kram


Camilla Ahnstedt den 7 september kl. 10:25
Japp..klart vi kan! :)


B***ni S***vi den 8 september kl. 12:59 Anmäl
he he jag ska inte bitas..=)
kram


Jag svarar alltså inte på detta medd... Då frågar han om att bli vänner 2 ggr!!! Men jag ignorerar förfrågningarna båda gångerna...

B***ni S***vi den 8 september kl. 18:17 Anmäl
jaså e du blyg?..=) he he
kram
Camilla Ahnstedt den 8 september kl. 19:07
Blyg skulle jag väl inte kalla det...
Snarare gift, gravid och fruktansvärt ointresserad av att bli vän med folk jag inte känner eller vill känna.
Du fattade verkligen inte vinken av att jag ignorerade din vänförfrågan 2ggr och inte svarat på dom senaste medd. ?? Hehe.. Nästan liiiiite pinsamt...
;D
Sorry.



B***ni S***vi den 8 september kl. 19:08 Anmäl
haha...dooooh..ja ja där ser man..my bad..=)
Kram


Det var ju trevligt att han tillslut förstod piken!
Fungerar visst inte att vara lite snäll och bara sluta svara och ignorera, man måste helt enkelt vara rakt på sak och säga som det är! Hehe.. en läxa lärd iaf :D 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland undrar man vad det är med folk :P

2009-09-08 @ 20:01:22
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: louise

haha det är bara för roligt o pinsamt

2009-09-08 @ 21:39:07
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Tina

hihi,pinsamt ja, hihi du e roli, snarare gift o gravid =)

2009-09-09 @ 10:19:44
URL: http://tinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0