Snaaaart blir det fredagsmys...om det så blir det sista jag gör..

Sitter och nynnar för mig själv på OLW reklamen... hehe..

Längtar sjukt mkt hem nu! Vill hem till min bebis Bella och min man Magnus.. hihihi.

Och FÖRLÅÅÅÅT MAGNUS!!! Missade att önska dig lycka till innan när du ringde..! Var så stressad för att det låg samtal i kö! :( Ville ju säga att du skulle kicka ass på intervjuen.. Men hoppas du gör det iaf, fast inte jag hann säga det.

NU får jag väl återgå till arbetet igen... 1timma och 45min kvar. Nedräkningen har börjat..

;)

Puss och kram!

Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi inte få se din mage på bild Camilla :)

vore så sött

2009-09-04 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0