Söndag!

Klockan är halv 2 och jag har redan gråtit ungefär 7ggr..utan att överdriva antalet det minsta.
2 av gångerna var för att det var så känslosamt att läsa om förlossningen i gravidboken.. (?)
3 av gångerna för att jag tycker att jag är ful och en jätte människa...
2 av gångerna för att.... tja... bara för att..
Med andra ord så är inte detta riktigt min dag.

Men men, bara att bita ihop. För idag ska man även visa sig bland folk.. hehe..
Ska på en kompis ( Tina) dotters dop. Lilla Fanny! :) Hon är så gullig så man dör! Lilla pluttinuttan..
Ska ta en massa bilder..hehe..vilket Tina annars brukar stå för att göra ;)
Har väl äntligen lyckats få på mig något jag gillar lite grann... gud så många ombyten och tårar.. :/
Och när man frågar Magnus är det enda svar man får "Det ser väl OK ut...". Hm..tack för det televerket... Precis som att jag behöver bli mer osäker på mig än vad jag redan är.
jaja..

Igår var vi i stan på dagen. Köpte en doppresent.. supersött var det! Kan ju tyvärr inte skriva nu var det är för något då blir det ju ingen överraskning. Men berättar sen.
Sen gick vi och tog en fika på café viskan.. mysigt.
Senare på eftermiddagen/kvällen åkte vi till göteborg och hälsade på Nettan, Magnus och Alvar.
Alvar var ett riktigt litet charmtroll! (Han är ca 6mån) Söt som socker! Och han skrattade så härligt när Bella var framme och slickade rent hans hand från ostkrokar :D
Jag fick jätte fina mammatröjjor och en tidning av Nettan + låna en gravidbok. Riktigt riktigt bra verkar den vara. Så tack så himla mkt!!! Och tack för fikat! :)

Sen när vi åkte hem så stannade vi till på statoil och köpte lite popcorn, innan vi fortsatte hem till mamma för att kolla film. Det fick bli skräckfilmen igen..hehe..den här gången var ju inte jag lika rädd...visste ju allt redan :)
Magnus var inte med någonstans..för han ville vara med sina killkompisar för att kolla fotbollen.
Hehe..kan jag väl kanske förstå :)
Men han kom förbi sen senare när matchen var slut. Och det var väl det..
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Så ni får väl ha en härlig söndag!

Puss och kram!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0